Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Opći uvjeti su sastavljeni u skladu sa slovenskim Zakonom o zaštiti potrošača (ZV Pot) na osnovu preporuke Gospodarske zbornice Slovenije i Međunarodnih kodeksa za elektroničko poslovanje. Opći uvjeti poslovanja uređuju poslovne odnose između ponuđača i potrošača.

Kupac svojom narudžbom, na način kako to predviđa slovenski Zakon o općim uvjetima poslovanja, prihvaća opće uvjete poslovanja ponuđača.

Trgovinom SMASH (u daljnjem tekstu trgovina) upravlja poduzeće Stailer d.o.o. ponuđač usluge e-poslovanja (u daljnjem tekstu ponuđač).

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Ponuđač se obavezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:

  • identitet poduzeća (ime sjedište poduzeća, registarski broj)
  • kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu komunikaciju (elektronička adresa, adresa)
  • ključne osobine robe ili usluge (uključujući usluge nakon prodaje i garancije)
  • dostupnost proizvoda, uvjeti dostave proizvoda ili izvršenje usluga (način, mjesto izvršenja dostave)
  • sve cijene (prikaz poreza i troškova dostave )
  • način plaćanja i dostave
  • rok trajanja ponude
  • rok u kojem je moguće prekinuti pogodbu, uvjeti prekida pogodbe, pored toga da li i koliko košta kupca povrat proizvoda
  • postupak pritužbe, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za odnose s kupcima

PRAVO NA OPOZIV KUPNJE

Kupac ima pravo sukladno odlukama slovenskog Zakona o zaštiti potrošača (članak 43. i članak 46.c) u roku od petnaest dana javiti da odustaje od narudžbe i to bez objašnjenja. U tom slučaju je kupac dužan vratiti ponuđaču troškove koji nastanu povratom proizvoda. O opozivu narudžbe i namjeri povrata proizvoda kupac mora najkasnije unutar petnaest dana obavijestiti ponuđača u pisanoj formi na elektroničku adresu shop@smash-moda.hr te proizvod mora vratiti u narednih petnaest dana.

Povrat je pravovremen ako je poštanska pošiljka predana u roku.

Slovenski Zakon o zaštiti potrošača u članku 43. sadrži izuzeće povrata proizvoda u sljedećim slučajevima :

  • ako je proizvod napravljen po specifikacijama naručitelja ili prilagođen njegovim potrebama
  • ako je u pitanju lako kvarljiv proizvod ili ako se radi o proizvodu kome je prošao rok uporabe
  • ako se radi o prehrambenim proizvodima u plastičnoj ambalaži koja je oštećena ili otvorena
  • ako se radi o nosačima audio ili video zapisa kojima je razbijen sigurnosni pečat
  • ako se radi o časopisima, revijama i periodičnim publikacijama
  • prilikom kupnje dodatnog garancijskog roka

Vraćen ili reklamiran proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži bez vidljivih znakova uporabe, sa svi priručnicima i garancijskim dokumentima.Uz vraćeni proizvod mora obavezno biti priložena kopija originalnog računa i broj transakcijskog računa putem kojeg će se izvršiti povrat sredstava. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

U slučaju vraćanja proizvoda zbog reklamacije, kupac mora svratiti proizvod u roku od petnaest dana od obavijesti o prekidu pogodbe. Povrat sredstava ponuđač će izvršiti kada je to moguće, odnosno najkasnije u roku od trideset dana od obavijesti o prekidu pogodbe. Primljeni proizvod mora kupac vratiti nepromijenjen, u originalnoj ambalaži i u istoj količini. Ne smije ga upotrebljavati.

CIJENE I ROK PONUDE

Sve cijene na internetskoj stranici su konačne u odnosu na dan narudžbe i ne sadrže PDV.Poduzeće STAILER d.o.o.nije porezni obveznik i na podlozi stavka 1. članaka 94. slovenskog ZDDV-a je oslobođeno plaćanja PDV-a. Nakon izvršene kupovine dobit ćete potvrdu o narudžbi sa svim detaljima o istoj. Kupoprodajna pogodba je sklopljena u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu.Od toga trenutka su cijena i svi uvjeti nepromjenjivi kako za kupca tako i za ponuđača. Ponuđač izdaje kupcu račun na trajnom mediju. Vrijednost PDV-a i poštarina su vidljivi na internetskoj stranici s koje je naručivano te u elektroničkoj poruci koju kupac dobije nakon potvrde narudžbe. Zadržavamo si pravo na grešku pri opisu,cijeni i roku dostave. Cijene se mogu promijeniti bez prethodne obavijesti.

NAČIN PLAĆANJA

Plaćanje putem pouzeća

Ništa se ne plaća unaprijed, već dostavljaču prilikom primopredaje paketa, a dostavljač prosljeđuje sredstva ponuđaču.U koliko niste dostupni u vrijeme dostave, dobit ćete obavijest o primitku pošiljke koju možete podići u sljedećih četrnaest dana na Pošti Slovenije.

Plaćanje putem Pay Pal posrednika

Sve plaćate unaprijed, uključujući poštarinu. Prilikom preuzimanja paketa nema nikakvoga plaćanja.

Svi proizvodi dostavljaju se ekspresnom dostavnom službom GLS Croatia d.o.o. u roku 3 radna dana od primitka novčane uplate Kupca na račun poduzeća SILVER FOR YOU d.o.o. Rok isporuke proizvoda vrijedi za područje cijele Hrvatske, izuzev slučajeva u kojima naručenih proizvoda trenutno nema u najbližem skladištu. Tada se isti povlače iz drugih prodajnih jedinica u vlasništvu SILVER FOR YOU d.o.o. na području RH. Ukoliko se radi o takvom slučaju povlačenja proizvoda, moguće je da će se dostava proizvoda odužiti za period prvotno potreban da se naručeni proizvod pribavi u skladište iz kojeg se izdaju proizvodi za prodaju putem Web Shopa ORIENT SILVER. Isti postupak i produženi rok dostave vrijedi za artikle na popustu.

Ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni žiro-račun.

Nakon što pošiljku predamo GLS dostavljačkoj službi na vaš navedeni kontakt telefon/e-mail dobiti ćete SMS/e-mail obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća.

Drugu SMS/e-mail obavijest dobivate ujutro na dan dostave, s 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave, brojem paketa, te kontakt telefonom dostavljača.

Proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetit

Naručeni proizvodi će biti poslani sljedeći radni dan po ugovorenoj pogodbi ili najkasnije u roku nabave koji je određen pogodbom za taj proizvod.

Zadržavamo si pravo promjene ponude proizvoda i roka nabave.

REKLAMACIJA I POVRAT PROIZVODA

Ako je kupac već preuzeo proizvod, no odluči prekinuti pogodbu i isti vratiti, dužan ga je dostaviti poduzeću ili osobi koja je ovlaštena od strane istoga, najkasnije u roku od četrnaest dana od obavijest o prekidu pogodbe. U slučaju prekida pogodbe mora ponuđač najkasnije u roku od četrnaest dana po primitku proizvoda vratiti cjelokupni iznos koji je naplaćen potrošaču u trenutku sklapanja pogodbe odnosno slanja narudžbe. Iznos se vraća na transakcijski račun po želji potrošača. Gotovina se ne isplaćuje.

U slučaju reklamacije ili potrebe za dodatnim informacijama možete poslati upita na elektroničku poštu shop@smash-moda.hr.
Jedini trošak koji ima potrošač u slučaju prekida pogodbe je neposredni trošak povrata proizvoda ponuđaču. Potrošač mora vratiti  proizvod neoštećen.

Proizvod morate poslati s originalnim računom, vašim podacima za kontakt i broj Vašeg bankovnog računa na adresu ureda:

STAILER d.o.o.
Cesta talcev 36
3212 Vojnik
SLOVENIA

Kupoprodajna pogodba (narudžba) je elektronski pohranjena na sustavu davatelja usluge ponuđača, a kopija se automatski šalje na elektroničku adresu kupca. Kupoprodajna pogodba je sklopljen na slovenskom jeziku.

Proizvod kojeg želite vratiti mora biti:

  • neiskorišten, nenošen, čist, neoštećen, s priloženim naljepnicama i u originalnoj ambalaži,
  • proizvodi, koji se prodaju u originalnim pakiranima, moraju biti vraćeni u svojim originalnim spremnicima s originalnim etiketama
  • narukvica se mora vratiti u baršunastu vrećicu za spremanje narukvice, pri čemu kutija ne smije biti pošarana, niti oblijepljena poštanskim markama i/ili selotejpom, već mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom
  • ako je proizvod već iskorišten, isti proizvod više nije moguće vratiti preporučujemo da pažljivo otvorite paket i da ga čuvate u istom stanju (kao i sam proizvod) dok niste sigurni da je proizvod prikladan

POSTUPAK KUPNJE

Kupnja putem svih STAILER d.o.o službenih internetskih stranica vrši se putem ispunjavanja obrasca za narudžbu u kojeg unosite svoje podatke, a zatim kliknite na gumb na narudžbu.

  • Odabir proizvoda: Putem obrasca za narudžbu odaberete odgovarajući proizvod odnosno količinu koje želite naručiti. Prije same narudžbe uvijek su dostupne informacije o proizvodu kojeg naručujete.
  • Potvrda o narudžbi: Nakon naručivanja bit ćete preusmjereni na internetsku stranicu s porukom da je Vaša narudžba zaprimljena. Osim toga, putem elektroničke pošte dobit ćete potvrdu narudžbe sa svim pojedinostima o vrsti proizvoda, količini, konačnu cijenu i datum isporuke.
  • Otkaz pogodbe: Nakon što je pogodba sklopljena, putem elektroničke pošte dobit ćete poruku o primitku narudžbe. Korisnik ima pravo otkazati narudžbu prije zaprimanja obavijesti od strane ponuđača kojom obavještava da je pošiljka otpremljena, odnosno naručena od dobavljača proizvoda. Otkaz pošiljke šalje se elektronskim putem. Zahtjev za otkazivanje mora sadržavati ime i prezime korisnika, adresu, broj i datum narudžbe koji se nalazi u zaglavlju narudžbenice, a naslov e-maila mora glasiti: PREKID NARUDŽBE 1234 (1234 je primjer broja narudžbe kojeg morate napisati). Ako je proizvod nemoguće nabaviti u pisanom roku, kupac će biti obaviješten putem telefona ili putem elektroničke adrese. Kupac može otkazati narudžbu tako da odgovori na istu obavijest koju je primio putem elektroničke pošte prilikom naručivanja ili pozivom na telefonski broj objavljen na službenoj internetskoj stranici.
  • Pošiljka: STAILER d.o.o. u dogovorenom roku pripremi i otpremi proizvod putem dogovorenog načina slanja.

Slanjem narudžbe putem internetske stranice, odgovarate za to da ste fizička osoba koja kupuje proizvode za osobnu uporabu. Kupnja proizvoda za daljnju prodaju je zabranjena.

Ponuđač je posrednik koji posluje pod zaštićenim imenima svojih dobavljača.

PROMJENA NARUDŽBE

Kupac može otkazati narudžbu ili je izmijeniti tako da putem službene internetske stranice pošalje novi nalog novim podacima, a putem elektroničke pošte pošalje zahtjev za prekid stare narudžbe na shop@smash-moda.hr.

NEPREUZETE NARUDŽBE

U slučaju da kupac ne otkaže narudžbu pravovremeno te se proizvod nakon četrnaest dana vrati u sjedište usluga, zadržavamo pravo naplate svih troškova nastalih pri pakiranju i slanju paketa na adresu kupca. Kupac će dobiti račun sa svim troškovima, koji moraju biti plaćeni u roku od sedam radnih dana od dana primitka računa na prethodnu adresu za isporuku i elektroničku adresu.

SIGURNOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Vaši osobni podaci koristit će se isključivo u svrhu izvršavanja Vaše narudžbe. Vaši podaci dostupni su tvrtkama odgovornima za slanje proizvoda, ako je to potrebno. Za potrebe plaćanja, Vaše podatke posredujemo banci. Podatke ne otkrivamo neovlaštenim trećim osobama ili tvrtkama. Po završetku narudžbe, dostave te nakon što smo primili uplatu, pristup podacima je zatvoren.

Ponuđač se obvezuje trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika. Ponuđač će koristiti osobne podatke isključivo za narudžbe (slanje informativnog materijala, ponude, fakture) i druge potrebne komunikacije.

Korisnički podaci ni u kojem slučaju će biti predani neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i ponuđač elektroničke usluge, tako da je dužan osigurati sigurnost Vašeg korisničkog imena i lozinke.

Naša službena internetska stranica i drugi sustavi su zaštićeni tehničkim i organizacijskim mjerama od gubitka, uništenja, pristupa, izmjene i širenja Vaših podataka od strane neovlaštenih osoba.

SIGURNOST DJECE

Reklamne poruke bit će jasno vidljive (ovisno o dobi) i jasno se razlikovati od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci, bit će primjerena njihovoj dobi te neće iskorištavati lakovjernost djece, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti. Ponuđač ne smije zaprimiti narudžbu od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika.

Ponuđač bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu. Isto tako ponuđač ne smije trećoj strani otkriti podatke dobivene od djece, osim roditeljima ili skrbnicima. Ponuđač ne smije ponuditi besplatan pristup proizvodima i uslugama koje su štetne za djecu.

ODRJEŠENJE ODGOVORNOSTI

Ponuđač će se truditi zagarantirati ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim službenim internetskim stranicama. Ipak, opis proizvoda, isporuke ili promjene cijena mogu se dogoditi veoma brzo pa sam ponuđač ne stigne ispraviti informacije na službenim internetskim stranicama. U tom slučaju, kupac će biti obaviješten o izmjenama te će mu biti omogućeno otkazati narudžbu ili zamijeniti naručeni artikl. Ponuđač ne jamči za točnost, ispravnost sadržaja objavljenih na službenim internetskim stranicama, niti prihvaća odgovornost za bilo kakvu štetu koju korisnik može pretrpjeti zbog vlastite ovisnosti o objavljenom sadržaju.

Korisnik si mora osigurati odgovarajuću zaštitnu opremu prije ulaska na internetsku trgovinu. Zadržavamo pravo onemogućiti službenu internetsku stranicu ili onemogućiti pristup do iste zbog tehničkih ili drugih problema te radi održavanja, što znači, onemogućiti internetsku trgovinu. Ponuđač nije odgovoran za naknadu gubitka, štete ili troškova koje bi korisnika mogle zadesiti  zbog prestanka djelovanja internetske trgovine.

PRAVO NA INFORMACIJU

Imate pravo na besplatne informacije o Vašim osobnim podacima koji su nam dostupni, kao i pravo brisanja istih. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s brisanjem, obrađivanjem ili korištenjem Vaših podataka, molimo kontaktirajte nas na shop@smash-moda.hr ili nam pošaljite upit putem pošte.

Obavijesti o stanju narudžbe: Zadržavamo pravo na Vas putem elektroničke pošte i/ili putem unesenog broja mobilnog telefona, e-mailom i/ili SMS-om obavijestimo kada je Vaša narudžba otpremljena te ako proizvod nije preuzet na pošti najmanje 5 dana. Ako predmeti nisu preuzeti na pošti više od 5 dana, zadržavamo pravo poziva na proslijeđen broj telefona kao podsjetnik da su Vaši naručeni proizvode isporučeni i čekaju da preuzimanje.

Obavijesti: nakon registracije s Vašim dopuštenjem, Vaše će ime i elektronska pošta biti upotrebljeni u reklamne svrhe trgovine dokle god se ne odjavite. Za primanje takvih reklamnih obavijesti potrebno je prilikom prijave o značiti posebno polje koje naglašava reklamnu svrhu.

Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne moraju nužno u potpunosti prikazivati karakteristike proizvoda – služe samo kao informativni prikaz.

PRITUŽBE I SPOROVI

Ponuđač poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača. Ponuđač se svim silama trudi ispuniti vlastitu dužnost te isporučiti učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i odrediti osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može povezati putem telefona ili elektroničke pošte. Pritužbe možete podnijeti u pisanom putem elektroničke pošte na shop@smash-moda.hr. Ponuđač će u roku od pet radnih dana potvrditi je li  primio pritužbu, obavijestiti kupca koliko dugo će se rješavati te ga obavještavati o postupku.

Ponuđač će nastojati riješiti sve eventualne sporove međusobnim dogovorom. Ako to nije moguće, spor će se riješiti pred nadležnim sudom u Celju.

Vojnik, 10. veljače, 2016.

Tvrtka/Ponuđač:
STAILER d.o.o.
Cesta talcev 36
3212 Vojnik
SLOVENIA